tisdag 12 maj 2020

En dag att fira❤

Idag är det sju år sedan maken och jag förlovade oss i Barcelona. Se HÄR

🍃🌸🍃🍃🌸🍃🍃🌸🍃🍃🌸🍃🍃🌸🍃🍃🌸🍃🍃🌸🍃
Och den 12 maj har Charlotta, Charlotte och Lotta namnsdag.

Grattis till alla oss... och speciellt till Lotta som har Charlotta i förnamn (men vi har alltid sagt Lotta). 
Ja, hon har ju dubbelnamsdag... både Lotta och Charlotta! Vi andra har Charlotta som andranamn.
Ida Charlotta, Lotta (Charlotta Lovisa), Alma Charlotta och jag - Anna Charlotta!



Dagen firas med en glassnyhet... Magnum Ruby.
Glassen består av en vit chokladglass med en hallonswirl som doppats i äkta Rubychoklad. 


Den här snygga glassen blir det fler av i sommar.
Ha en fortsatt fin vecka min kära läsare!
Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Stort Grattis.
Kram Carin

Ninnie sa...

Stort grattis till er! Och hurra för kärleken! ❤

Channal sa...

TACK!! KRAM

Channal sa...

TACK!! KRAM

Från Glam till Damm sa...

Hej Anna,
Nu har jag suttit och läst ikapp lite här i din blogg eftersom vi inte har haft internet på ca. en månad eftersom vi väntat på försenat fiber och hade sagt upp den andra varianten i samband med det.

Anna, dina inlägg innehåller de vackraste av bilder. Naturen, blommorna, maten, böckerna....Ja, en riktig feel-good-blogg som är som bomull för själen.

Ha en underbar dag!

I morgon är det fredag redan. Igen. Vart tar tiden vägen?

Stor varm kram,

Anneli

Channal sa...

Tack! Vad glad jag blir! Imorgon TGIF!

KRAM