måndag 14 februari 2011

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Årets vackraste dagar har vi haft i helgen... blå himmel och en STOR strålande SOL! 
Jag har försökt tanka på med mycket ljus och D-vitamin... vill bli pigg &frisk NU!


På ett sätt är det Alla Hjärtans Dag varje dag! Men idag ska vi äta lite extragott! 
Till middag blir det Saltimbocca som betyder "Hoppa in i munnen" på italienska. 
Det hoppar rakt in i munnen... MUMS så gott gottigottgott! 
En typisk italiensk maträtt från Rom med tunna skivor kalvkött inrullat med parmaskinka och salvia som kokas i Marsalavin, eller sherry! Receptet hittar du här! 
Ikväll kommer även Linas matkasse hem till oss, härligt!
stor sol och glittrande vatten utanför mitt köksfönster
Ni som såg mitt inlägg om den röda väskan så kan jag berätta att det gjorde min man också! Älsklingen åkte till Åhléns efter jobbet i lördags för att överraska mig med "Den Röda". Oturligt nog fanns inte väskan i min stad, så typiskt!! Men bara handlingen av att mannen tog en omväg ner till stan för att köpa den till mig gör mig varm i hjärtat och glad i sinnet! Är det inte kärlek säg?!








När mannen tittar på mina handskar skrattar han och säger att de är verkligen jag! 
Det är inte bara fjärilar och mockablommor på dem, de är supersköna också och det är detaljerna som gör det, så det så!



Kram till alla... Anna
{foton av mig}

4 kommentarer:

Kakaobönan sa...

Underbar Alla Hjärtans Dag till dig också!
Fantastiska bilder, igen...
Ta hand om dig och dina nära!
Kram

Channal sa...

Tack, och detsamma till dig Pia!
KRAM

Lena/isklockan sa...

Jo, det var riktigt gulligt gjort....synd att den inte fanns.

Vackra bilder !!

Kramar på Alla Hjärtans Dag

Channal sa...

Tack Lena! Stor Kram till dig med =)