måndag 14 februari 2011

Melodifestivalen i lördags...

To YOU! With love… David!

Såg ni Christer Sjögren på Melodifestivalen i lördags? SNÄLLA LÅT BLI BOWIE! Det var bara pinsamt, Pinsamt, PINSAMT DÅLIGT!! Dansbanskungen har en fantastisk röst men han ska hålla sig till Elvis och Frank Sinatra! Bowie har jag älskat sedan jag var tio år! De flesta gillade ABBA men inte jag! Jag dyrkade Bowie och han kommer alltid vara nummer ett för mig! Som plåster på såret efter Christers uppträdande (och en stor känga i baken till Hurricane som satte tänderna i honom) ska jag bjuda på en nostalgitripp för oss 60-talister med en Bowie-vecka!

Happy Valentine’s Day my darlings!

5 kommentarer:

Miss Marie sa...

Herregud!? Har inte sett melodifestivalen, men menar du att Christer Sjögren sjöng Bowie?! Oj oj oj...

Sahra sa...

Nu är jag inte ett fan av Whitney Houston, men jag har full respekt för hennes begåvning och hon är ändå Whitney Houston. Förra veckan när Nanne försökte sig på en av Whitneys största hits höll jag på att få frispel. Övertramp! I lördags när Christer Sjögren, som jag för övrigt anser är en av världens mest osympatiska människor, tog sig an Bowie, som också råkar vara en av mina absoluta idoler, med en av århundradets bästa låt, ''spydde'' jag nästan. Vem i h...ete har godkänt detta. Vad ska dom hitta på nästa lördag? Kan det bli värre. Kram anyway. Vi ska också äta gott. Mannen är hemma ända till 20.30 ikväll!!! Kom 2300 igår. Det är inte många stunder att umgås på. Men han är förlåten, för han har lovat mig en xc90. /S

Channal sa...

Marie: Var glad att du slapp se det!

Sahra: Nya Volvo xc90!! Oh my GOD! LYCKLIGA DU! Måste vara en njutning att få en sådan bil! Om eller när jag säljer mitt hus då ska jag också köpa mig en fin bil! Det ÄR på tiden!!

Haha jadu Sahra jag tror SVT vill skämta med oss!! Eller gör de detta på fullaste allvar!? Nja!

Kram Anna

Sahra sa...

Inte en ny. Tyvärr. I wish. Men en -08 eller om det är en -09 till och med. So happy. Bara 320 papp. Som hittat. Redan förra vintern sa vi att VI MÅSTE HA FYRHJULSDRIFT!!! Och för varje dag som går verkar det som killarna drar iväg en halvmeter på längden. De sitter in i helskotta trångt i vår Golf. Och när vi ska åka alla fem är det som om familjen Taikon ska iväg på utflykt. Vi behöver verkligen en större bil. Den här tillhör bästa polarens bror som var med och partade i Åre och vill sälja den till oss för detta superpris. Absolut läge att slå till. Jag ska hålla utkik efter din väska. Och tipsa om jag ser den. Du kan kanske ringa och be dom skicka. Kram/S

Channal sa...

Sahra: Det är ju nästan som en ny... en finfin bil! Snart sportlov så jag får ta en liten shoppingtur upp till storstan och en fika på Vete Katten!

KRAM igen!