fredag 11 februari 2011

♥TGIF♥

Här är det fullt med SNÖ, värsta julvykortet ute och minusgrader! Såg på fb att det är barmark och +6 grader i Lund... jag emigrerar till SkåneHmmm se mitt vinterland... blä! Jag har varit hemma idag också och tur att det finns painkillers! Jag får krya på mig under helgen!‎ Jag har det såå långtråkigt och känner mig tjurig och trist! Skönt att slippa gå ut i alla fall och bara få gå omkring i mjukiskläder, osminkad och i fårskinnstofflor! Har mest legat i sängen idag... fortfarande obäddat! Får se om jag orkar titta på På spåret och Skavlan ikväll! Lilla L är hemma och nu väntar jag bara på stora L som får muntra upp mig!
Dagens Odd Molly-outfit lyder... firework me... I will give in... I dare me
UNDERBAR HELG TILL DIG OCH KRAM TILL ALLA... Anna
{foton och ett collage av mig med bilder från O.M}

5 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Gillar alla Odd Molly kläder du visar. Får nog skärpa mig och gå ner lite i vikt så jag kan handla nåt sånt plagg. Mycket är ju så himla romantiskt med spets mm som jag gillar.

Fina collage och krya på dig nu så gott.

Kram

Habibty sa...

Nu är det jätteblåsigt och snöblandat regn här i Malmö så emigrera ännu längre söderut om du vill ha fint väder:)

Krya på dig!

Kramar Nina

Sahra sa...

Är DEN ramen från photoscape? Jättesöt. Du måste svara. Och så måste du läsa boken som är så mycket bättre än filmen. Jag gillar visserligen Julia Roberts, men Javier Bardem. My god! Han får hjärtat att bulta. Krya på dig nu. Kram/S

Habibty sa...

Just det..du frågade om hantverksutmaningen..du får gärna göra ett smycket:) Jag hade tänkt göra ett smycket till dig:)
Kram igen!

Channal sa...

Lena: Desto fler kilon att älska och O.M-kläder är superfina på lite större storlekar!

Nina: Jag stannar här, idag är det ett fantastiskt vacker väder. Får se om jag piggnar till och tar mig ut! Ett smycke blir jättefint! Du får ge mig ditt handledsmått.

Sahra: Ska läsa boken, jag tyckte om temat i filmen. Ramen hittade jag på picnic via picasa.

KRAMAR till er alla... Anna