tisdag 5 april 2022

Middleaged teacher's Wardrobe Diary...

En vårtrend 2022 är lila...


Vilken tur att jag har den här gamla jumpern att ta fram.


Varm och go är den också. Det behövs i denna kyla. 
För idag när jag drog upp rullgardinen möttes jag av det vackraste julkortet. Vitt Vitt!

Men nej tack!


Lilaglittriga naglar passar bra... lite frostkänsla!

Idag på lunchen scrollade jag igenom mitt Instagram.
Blev lite full i skratt när jag såg att Anneli i Dalarna och jag hade nästan samma outfit idag.



Syrenlila blus med lyster och ull-kashmirjumper... bakom örat Armani My Way.
Svarta thigta jeans och svarta Chelsea boots... redo för en ny jobbdag!


Jag mår mycket bättre nu! Bara lite snorig och tjock i öronen.
De två första arbetsdagarna har gått riktigt bra så det känns skönt.


Fin tisdagskväll till dig min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(Alla bilder fotade av mig.)

6 kommentarer:

Från Glam till Damm sa...

Du är såååå snygg!

Jamen tänk att vi i princip hade samma outfit! Men jag är inte förvånad. Jag känner igen mig i så mycket av det det du gör, i det du inreder och i det du har på dig.

Jag har till exempel ett hem fyllt med äldre möbler som är arvegods eller som har en historia bakom sig och jag ser att det är samma hos er. Vi är båda förtjusta i klassiker och gärna med lite guldkant. Underbart!

Så skönt att du är på bättringsvägen. Det där kan hänga med ett tag.

Varm kram och ha det gott trots vintern och kylan.

Anneli

Mamma C sa...

Så snyggt.
Ja vilket himla väder det är nu i Sverige. Jag vill inte åka hem i vinterkläder utan i vårkläder.
Ha en fin och bra onsdag.
Kram Carin

Annika sa...

Så snyggt!!
Älskar färgen på tröjan.
Och naglarna med.

Och ni har aprilväder av rang. Men snart ska du se att det våras på riktigt.

Kramar!

Channal sa...

Tack! Ja, det är lite kul att vi har samma smak och stil!

KRAM

Channal sa...

Tack! Just det! Ni kommer ju hit till påsken! Hoppas verkligen värmen är här då!

KRAM

Channal sa...

Tack! Såg att du också har lila naglar. Fint! Nu vill jag gärna ha värme! Så kallt! Fick skrapa bilrutan idag också.

KRAM