onsdag 20 april 2022

Puss och Grattis älskling♥




 Det här är 16:e gången jag har LYCKAN att få fira din födelsedag!
När jag såg dig på Ulf Lundells sommarturné i Vasaparken 2006 sa jag: "Han är min!"

Från vår första resa tillsammans...
 - till Nice 2007 för att hälsa på ditt äldsta barn Johanna -
Ja, då visste jag att du var min kille!

Längtar efter att fortsätta våra resor tillsammans i Sverige och utomlands.
Men idag är jag så tacksam att få gosa ner mig med dig här hemma

Grattis på födelsedagen till mitt livs kärlek!
Tack för att du är min partner genom allt!


Korfu Grekland - Κέρκυρα Ελλάδα - påväg ut till restaurang den 24 juli 2016.


Zakynthos - Ζάκυνθος - saltstänkta efter en dag på stranden den 10 juli 2017.


Födelsedagsbakelse innan maken åkte in till matchen.
IFK Norrköping spelar idag och bästa presenten till maken vore om de tog hem 3 p.




Allt gott till dig min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(Alla bilder fotade av mig.)

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Så fina ord till din make och livskamrat.
Grattis till honom på hans dag. Men tyvärr blev det inga 3 poäng till snoka.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! 1 poäng är bättre än ingenting! KRAM

Från Glam till Damm sa...

Underbar historia. Man bara vet, eller hur:-) Vilket stiligt par ni är.

Stort grattis till din Lasse!

Ha ett riktigt trevligt firande.

Varm kram,

Anneli

Channal sa...

Tack! Ja, jag visste direkt att han var min🥰

KRAM