torsdag 21 april 2022

Middleaged teacher's Wardrobe Diary...

Den här Pucci-inspirerande outfiten hade jag på mig på Påskafton. 
Jag fick massor av komplimanger både av familjen och på Insta.
Själv älskar jag mönstret, färgerna och ett plus att den är så ledig och skön!



Silkig skjorta och byxa med dragsko! Platta slingbacks i gul mocka.
Byxorna och skjortan kommer jag använda mycket i sommar. Separat eller tillsammans.
Älskar verkligen Puccimönster. Zara kan!


Se bara detaljen på manschettknappen. Så FIN! 
Ja, jag hade lovat mig själv att inte köpa något nytt. 
Men denna dress kunde jag bara inte avstå från!
En klädklenod som kommer hålla tills jag fyller 100 år!



Du har väl inte missat H&M's samarbete med färgstarka Iris Apfel 100 år. Se HÄR!


Våga bära färg i vår och sommar!

Kram till alla... Anna
(Bilderna på mig är mina egna.)

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Så snyggt och verkligen klatchigt mönster och färger. Du klär i dessa färger. Men du klär i det mesta som du visar upp dig i.
Ha en bra fredag
Kram Carin

Från Glam till Damm sa...

Sååååå supersnyggt! Och de där färgerna är som smäck på dig! Du är bara så snygg, i allt.

Ja, Zara har mycket fint. Ser att både Prinsessan Sofia och Kate Middelton handlar outfits där.

Varm kram och ha en fin fredag!

Anneli

Channal sa...

Tack! Gult är inte så vanligt i min garderob men jag trivs i det! Fin fredag till dig!

KRAM

Channal sa...

Tack! Visst har Zara så mycket snyggt! Bra pris också! Fin fredag till dig! KRAM

Annika sa...

Yay girl!! Fram för mer FÄRG!! Våga vägra svart. GILLAR verkligen!!
Du frågade vad jag betalade igår för klipp och sling.
HÅLL i dig nu ...
428 dollar.
MED dricks.
Så du fattar att det inte är så dyrt i good old Sweden med sådana tjänster. NU är hon dyr, min tjej, men det kostar i allmänhet så mkt mer än hemma.
Så ja ... pust och stön och det tog fyra timmar ...
TUR att jag gillar min frissa
PHEW ... NU vet du ...
KRAMAR

Channal sa...

Tack! Älska färg!! What?!! Jag tycker min frissa är dyr! Jaja det viktigaste är att man blir fin och trivs med sin frissa. Jag har haft min i över 20 år!

KRAM