fredag 23 december 2022

Dan före dopparedan❤


Kära vänner! Nu är jag klar med hemmapyntet och granen den står grön och grann i stugan.




Årets julkula från UNICEF är upphängd.
2022 års motiv är den rosa elefanten från Fem myror är fler än fyra elefanter.
Ett favoritbarnprogram (1975) när jag var liten och även för mina flickor när de var små.
Varken Magnus, Brasse eller Eva finns mer hos oss... julkulan hänger fint där på grenen.


Maken griljerar skinkan... snart vankas det skinkmacka och glögg till På spåret.
En lugn och skön uppesittarkväll! Mysigt...

Kära läsare! Jag vill passa på så här i elfte timmen att önska er en riktigt, riktigt God Jul!
Och hoppas att alla era sillar, spjäll och konfekter ska smaka! Ho, Ho, Ho...

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)  

4 kommentarer:

Ninnie sa...

God jul till dig också, Anna! Njut av ledighet, att umgås med familjen och god mat! Kram från Ninnie

Anonym sa...

❤️-Tack! Detsamma till dig fina Ninnie! KRAM

Mamma C sa...

En riktig God Jul till dig med.
Kram Carin

Anonym sa...

❤️-Tack! God Jul till dig fina Carin! KRAM