torsdag 15 december 2022

Imorgon blir det jobb...

Idag känner jag mig frisk... så skönt! Ute är det -11° och snö.
Jag har massor av saker att göra här hemma men orken har inte riktigt infunnits sig efter min sjukdomspärs.
I måndags kväll och i tisdags gjorde jag absolut ingenting... jag var ett vrak. 




Igår däremot började jag titta på dokumentären om Harry & MeghanNetflix
Idag har jag sett alla avsnitt. Tårar har runnit på mina kinder... 
Så fina människor bli så illa behandlade är fruktansvärt.
Det går inte att frångå att tänka på på Harrys mamma Lady Di.


The Crown är en fantastisk serie om det brittiska kungahuset men denna serie är ännu bättre.




Må solen lysa på dig var du en är min kära läsare. 

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Så skönt att du känner dig bra igen efter din kräksjukebacill.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! Verkligen skönt! Behöver få fredagsfiling... KRAM