fredag 16 december 2022

TGIFđŸŒŸđŸ„‚✨


Det Àr skönt med fredagar för dÄ kommer jag hem innan det hinner bli mörkt.
Solen gÄr ner redan innan klockan tre... Klockan 08.40 komme den upp igen!
PÄ onsdag gÄr vi mot ljusare tider nÀr fenomenet vintersolstÄndet infaller hÀr pÄ det norra halvklotet.



Jag bjuder er hÀr idag pÄ den absolut godaste glöggdrinken!

fredagsdrinken Glögg sour
1000-TACK för receptet Catarina König... sĂ„ god! Se HÄR!




Den hĂ€r drinken bjöd jag maken pĂ„ förra fredagen. 


Glögg sour har blivit en klar favorit hĂ€r hemma. 


SÄ denna fredag blev det en dubbel... skÄl till dig min kÀra lÀsare!
Trevlig helg och kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Det Àr skönt att det vÀnder snart och att vi gÄr mot ljusare tider igen.
Den dÀr drinken ser jÀttegod ut. Tack för receptet.
Kram Carin

Anonym sa...

Hej Carin! Eller hur, snar vĂ„r☀️ Din drinken kommer ni Ă€lska, lovar! KRAM