måndag 19 december 2022

Igår var vi på fyraårskalas❤


Kära vänner! Hoppas att du fick en skön adventssöndag. 
Nu är det bara fem dagar till julafton och det är mycket som ska hinnas med. 
Söndagen den 4:e advent blev det tårtkalas för Lilly som fyller 4 år nu på torsdag.

Puss och Grattis sötaste Lilly... Hipp Hipp Hurra!

När man fyller fyra år då är allt så spännande och kul!
Hon ville öppna födelsedagspresenterna på bumsen när vi kom!




Presentpappret matchade tårtan... vackert med enhörningar och rosa.



Lilly hade önskat sig en docka med tillbehör... 
Så av farfar och Anna fick hon en Marina & Pau newborn babydocka med napp i ett babynest.
Dockan fick åka vagn och hon fick namnet Lisa. Så sött! Visst är det roligt med dockor?



Två tårtor och födelsedagssång... 
Ja, må hon leva! Ja, må hon leva! Ja, må hon leva uti hundrade år!



Ett gäng kusiner... Emma, Luna, Inez och Lilly... bara flickor. Frank och Alma fick stanna hemma. 
Frank har fått feber, stackars honom! Det viktigaste är att alla är friska till jul.
Theo var hemma med sin pappa för att se VM-finalen. Vilken match! Så spännande!
En liten kille var i alla fall med på Lillys kusinkalas... Enzo 1 år och en till liten tösabit, Stina 1 1/2 år.



Smakade bra med en liten lussekatt och en tårtbit. Tack för mysigt kalas!


Imorgon blir det ännu mer tårta... skolavslutning mellan 08.00-10.00.
Så imorgon går jag på JULLOV! 
Efter avslutningen ska jag träffa maken och vi ska köpa julgran och ta en jullunch.
När jag kommer hem ska jag slå in alla mina julklappar och lägga in tre olika sorters sillar. 

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)  

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad mycket kalasande och än är det inte slut :). Hoppas ni hittar en fin gran...
God Jul! önskar Annika

Mamma C sa...

Vilken fin docka Lilly fick. Dockor och Barbies det var skoj när man var liten.
Så härligt och skönt att gå på jullov.
Hoppas ni hittar er gran i morgon.
Kram Carin

Channal sa...

Hej Annika! Tack, vi fann en grann gran =) KRAM

Channal sa...

Hej Carin! Nu är jag ledig... så skönt!! Jag älskade att leka med Barbies och vanliga dockor när jag var liten. Så kul! KRAM