onsdag 8 augusti 2012

Min Ida♥ fyller 23 år idag!

Tänk vad tiden går... när jag ser minnesbilderna flimra förbi så verkar det som igår jag fick min Ida. Hon kom med akut kejsarsnitt en månad för tidigt... hon var så liten och hade lite svart fjunigt hår och blåa stjärnögon! Det var kärlek vid första ögonkastet! Jag var världens lyckligaste mamma! Tänk att det är 23 år sedan... är så stolt och glad över Dig
Älskar Dig såååå mycket och vill Dig allt väl!
Idag har vi haft ett litet kalas med grekisk paj till en sallad och efter det hallontårta! På söndag ska vi fira med kräftskiva! Puss & Kram min finaste dotter!

(foton av mig )

14 kommentarer:

Sahra sa...

Åh, finaste Ida. Grattis på födelsedagen. Kram

Helenas enkla vardag sa...

Grattis till din tjej! Min stora är också 23 i år, ja visst går det fort!Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Grattis till söta Ida! Visst går tiden fort. Kram Nilla

Channal sa...

Ibland skulle jag vilja vrida tillbaks tiden!! Kan sakna den! Det går alldeles för fort!
KRAM!

Channal sa...

En fin årgång 1989! Vi har vuxna barn! Det har sin charm! Sen har bi ju två yngre tjejer också! Kul! KRAM!

Channal sa...

Är så stolt och glad för Ida! Tack!
KRAM!

ps. syns vi imorgon ds.

Charlie sa ... sa...

Känns så i mitt mammahjärta när jag läser det du skriver Anna.

SÅ mycket kärlek!

Vi fick barn nästan samtidigt....eller rättare sagt när Ida kom blev jag gravid ;)

Jag minns varje sekund som igår. Vill också vrida tillbaka tiden ibland. Det går alldeles för fort.

Underbara du, känns fint att vi har två flickor som nästan är jämngamla.


GRATTIS till Ida!!

Lena/isklockan sa...

Grattis till din Ida.Kram

Blommiga Rutan sa...

Grattis till din vackra Ida!

Kram Anncathrine

Kakaobönan sa...

Återigen Grattis till finaste Ida. Saknar hennes röda härliga hår men hon är precis lika fin som mörk!

Ses snart!!!

Kram

Channal sa...

Genuin kärlek till barnen! En härlig ålder de är i våra flickor! Det var inte länge sedan de lekte affär! KRAM!

Channal sa...

TACK! KRAM!

Channal sa...

TACK! KRAM!

Channal sa...

Rött svart platina och brunt! Färgerna har varit många! Det röda var coolt!
Ska bli kul att ses, lite pirrigt! KRAM!