söndag 12 augusti 2012

Sol och kräftkalas!

Idag har vi firat Ida 23 år igen tillsammans med nästan alla barnen!
Solen har värmt oss gott... ja, vi har verkligen haft det underbart hela helgen!


Vi bjöd på kräftor till västerbottenpaj, kantarellpaj, tomatsallad, grekiskt lantbröd med stark ost, meloner och små snittar!

 Det blev en rosa Pavlova med hallon till kaffet! Smarrigt!

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary


  • Sommarfavorit Odd Molly Tadaa long dress
  • Favoritring från Pilgrim
Sitter och väntar på OS-avslutningsceremonin... sen bums i säng! 
För imorgon är det jobb! Börjar 08.30 med frukostmingel... mysigt! 
Tar inte många minuter för mig att gå till jobbet så jag sätter väckarklockan på 07.30. 
Nya friska tag... välkommen Hösttermin 2012!

(foton av mig )

10 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Mysig kräftfest. Fin du är i klänningen :-) Kram

Channal sa...

Alltid mysigt med barnen!

Tack! Den klänningen tycker jag om!

KRAM!

Charlie sa ... sa...

Hej raraste! Era fina familjemiddagar...love them!!

Dina söta flickor. Vilken familj du har!

Just nu gör jag zucciniplättar enligt ditt recept. Hackar persiljan as I write this ;)


Vad vacker ring och klänning du har. Passar dig perfekt!

xx

Kakaobönan sa...

Hade ni sol??? Vi startade dagen med att måla fönster men sen kom regnet...
Härligt ni ser ut att ha det! Du är så fin i din turkosa outfit och Ida är söt som socker!

Lycka till på jobbet! // Kramar

Helenas enkla vardag sa...

Vad mysigt det lät!! Har en likadan klänning som du, fast mörkblå, tyvärr är den lite för lång så jag borde sy upp den lite!!
Kram Helena

Anonym sa...

Så fina barn du har...de brås på sin fina och rara mamma. Jättefin klänning

Kram Susanne

Channal sa...

Hej goa Lotta! Blir alltid så glad för dina gulliga kommentarer. Hoppas plättarna smakade bra!

KRAM!

Channal sa...

Tack söta du!!
Ja, vi hade sol och även idag! Härligt väder!
KRAM!

Channal sa...

Ahh, den är jättefin i mörkblått! Jag behöver inte lägga upp den. Perfekt till både platta skor och skor med klack! Kanske jag är lite längre än dig!

KRAM!

Channal sa...

TACK! Du är så rar och fin Susanne! Hoppas allt är bra med dig! KRAM!