fredag 28 maj 2010

Hollywood Smile!

cyklade hem och såg detta vackra maskrosfält
Min stora tjej har haft tandställning... och idag har hon ett riktigt dollargrin =) perfekt vita tänder! Nu är det Lottas tur! Vi har varit en hel del hos tandregleringen. Gjutit och dragit ur m.m. Idag gäller det! Idag ska rälsen på! Lotta är jättekänslig för tryck och beröring! Det kommer att bli tufft ett par dagar för henne. Imorgon åker Lasse och jag upp till Stockholm, så då är min snälla, gamla mamma med Lotta. Hoppas, hoppas att Lotta inte har så jätteont, för då är hon inte lätt att tas med. Hoppas, hoppas att allt går bra!

När Lotta är klar med tandregleringen kommer hon att få ett riktigt Hollywoodsmile som sin storasyster. Jag har aldrig behövt någon tandställning. Men båda mina döttrar har haft tänder som bara har varit "dit slängda"... ingen ordning alls! Men nu kommer det att bli perfekt för dem båda. Lite skevt kan vara charmigt, men när det blir överbett och gluggar och vampyrtänder då är det inte så kul. Som vuxen är det svindyrt att fixa till tänderna! Lika bra att ta det nu!

skönt, grönt och vitt i trädgården

(foto av mig)

2 Do 2 Day

  • Hemma med Lotta
  • Brunch med Lotta
  • Tandregleringen med Lotta
  • Pyssla om Lotta
  • Tillbaks till skolan, tre utvecklingssamtal!
  • Hämta Lasse
  • Bestämma vad jag ska ha på mig till bröllopet imorgon!
  • PANIK!
  • Packa!
  • Fredagsmys!

Ha en fin dag och kram till alla... Anna

Inga kommentarer: