torsdag 8 augusti 2024

Idag är det ingen vanlig dag❤


 Nej, för på denna dag för 35 år sedan födde jag dig min Ida. 
Jag älskar dig och jag är stolt över att du är min dotter. 
Du extraordinära, snälla, omtänksamma och vackra människa



Puss och Grattis på födelsedagen!

890808 - 240808
Idag har Ida tillsammans med sin lilla familj varit ute och ätit på restaurang.
På morgonen blev hon bjuden på nybakade scones och kladdkaka... fin födelsedagsfrukost.
Till helgen kommer vi fira med en liten födelsedagspresent.



Du och jag Ida... Högsten sommaren 1992

Må solen lysa på dig min kära läsare var du än är!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

2 kommentarer:

Hallon o Blåbär sa...

Hejsan!
Grattis till Ida på hennes födelsedag.
Tänk vad åren går. I år blev våran minsting 36 i juli månad.
Kram Carin

Channal sa...

Hej Carin! Tack!! Ja, inte klokt vad våra barn har blivit vuxna! Jag hänger inte med längre. KRAM