måndag 11 juni 2012

Hej, hej mitt i matchen!

Idag har jag varit på gymmet, hjälpt mamma o pappa att handla mat!
Plockade några pioner från deras rabatt... så nu doftar det ljuvligt i vardagsrummet!
 Ingen har väl undgått att det är fotbolls EM! Vi är laddade för Sverigematchen! Ett hav av gult och blått... pulsen är hög! Mycket tid kvar men jag är så nervös så jag hamnade här! Zlatan måste sätta press! Middagen idag var beställd av Lotta... det blev broccolisoppa, enkelt och gott! Svenska jordgubbar till efterrätt!

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

Dagens blev mina nya Levisjeans till en Odd Molly 327:a och ett par jeansblå ballerinas!

Igår innan söndagsmatinén skulle mannen köpa sig ett par jeans. När han gick in i provhytten med ett par Wrangler regular fit hittade jag ett par Levis demin Curve San Francisco... hoppade in i provhytten jag med! Vad gör du här, sa mannen! Ska prova ett par jeans, sa jag! Du kan väl inte komma in i samma hytt! Jag bara tittade på honom och sa, det kan jag väl! Det har jag aldrig varit med om tidigare, sa han! Någon gång måste bli den första! Det gick bra och det blev både ett par Wrangler och ett par Levisjeans draget på mannens MasterCard! 
Vill tipsa omLevis denim Curve
ABSOLUT de bästa och snyggaste jeansen för oss tjejer! 
Nu håller vi alla tummar och tår! Heja Sverige!
(foto av mig)

18 kommentarer:

Sahra sa...

Skitsnygga!!!

Channal sa...

TACK! Supersköna också!
Skit med matchen... snyft!
KRAM!

Charlie sa ... sa...

Ja, supersnygga!!

Hela du är snygg ;)

KRAM

Lena/isklockan sa...

Underbar pion !! Snygga jeans. Kramar

Channal sa...

:-)) Tacktack Lotta! Vad gullig du är! KRAM!

Channal sa...

Pioner är fantastiskt vackra... sitter och njuter av dem just nu!

Det bästa med jeansen är att det är stretch på både längden o tvären! Så sköna!

KRAM!

Blommiga Rutan sa...

Ojojo så snyggt! Jeansen är jättesnygga, ska gå och se om dom finns här i Södertälje, behöver ett par nya.
Blusen har jag också i hmm, några färger....
Du ser verkligen supersnygg ut!

Så fina pioner, en underbar blomma! Bara knoppar här i trädgården än så länge, men kanske att dom slår ut till midsommar.

Kram och ha en bra dag
Anncathrine

Kakaobönan sa...

Underbara Pioner. Mina är bara i knopp än så länge.
De jeansen har jag också i mörkblått och de är både så sköna och snygga. Sitter som en smäck!

Såg första halvleken på fotbollen men sen blev jag för trött... nu missade jag ju inte nåt direkt.

Ha en skön dag! // Kram

Rosor och Pioner sa...

Snyggt både blommor och jeans (skall lägga modellen på minnet)
ha en fortsatt fin dag
Kramelikram

Annika sa...

Det sket sig i matchen rejält...
Nu blir det tufft för de svenske. Men, vi ska tro på det bästa.
TACK för jeanstips!! KUL, Anna! De ska jag prova!!
Som sagt, du vet att jag ÄLSKAR att se din garderob!!
Kram!!

Channal sa...

TACK! Jeansen finns på MQ och Carlings! Levis Demin Curve finns i lite olika modeller! Fina till OMblusen!

Mina föräldrars rabatt ligger i söderläge mitt i stan. Mina pioner kommer slå ut vilken dag som helst!

KRAM!

Channal sa...

Tror ni är lite senare 9 mil norr över med pionerna :-)
Visst är de bara bäst de där jeansen! Så sköna och de sitter som en smäck som du säger!

Just nu... Heja Grekland!

KRAM!

Channal sa...

TACK!
Fin kväll till dig! KRAM!

Channal sa...

Sverige vinner med 3-0 nästa gång! Bara att kämpa på och ta nya tag!

Du kommer att bli förälskade i dem! Så sköna och perfekt passform!

KRAM!

dianasdrömmar sa...

Ursnygga jeans, kanske något för en kurvig tjej som mig :) Gillade din klänning mycket men blir för dyrt kram Diana

Sahra sa...

Inte ett dugg billigare. Redan varit i kontakt med dem. Dollarn är dessutom så hög ny. Däremot kanske lite tillbehör

Channal sa...

Jeansen är för kurviga kvinnor! Klänningen den hänger kvar i min garderob! Den får nog hänga med på en galej till! KRAM!

Channal sa...

Där ser man! Men ett besök är ett måste! KRAM