lördag 30 juni 2012

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

Hej min kära läsare! Jag har fullt upp med att bara vara!
Vilket skyfall det var i natt! Är rädd att mina pelargoner kommer att dränkas!
Men solen har skinit i dagarna tre... bara att passa på att vara ute och njuta!

  • Pudrig transparent spetsklänning - by Ti Mo
  • Långt linne med fin spetskant nertill i samma färg - by Ti Mo
  • Favoritringen är min 40årspresent från mina döttrar - KumKum
  • Sandfärgat läderarmband - Filippa K 
  • Vita korta jeans - Esprit


(foton av mig )

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Vi har sååå lika smak. Det där var typ det enda jag kunde tänka mig ur kollektionen. Även om mkt är superfint är det inte riktigt jag. Men just den där spetsklänningen föll jag för. Var hittade du den. Kram Sahra

Charlie sa ... sa...

Hej du sommarfina och vackra!

Vad mycket läckert du har...så fint med spets. Och KumKum, snyggt!

Ha en härlig dag! Jag ska fota för första gången med min nya kamera, som du tipsat om. TACK Anna! Du fick mig att ta steget. Nu blandar jag iPhone och den här lilla godingen. Ska bli kul

Kram <3

Channal sa...

LER! Ja, jag vet att vi har mycket lika smak! Den här klänningen finns/fanns på Pagelle i min stad! Jag har även två linnen, en kofta och den stickade ponchon som jag älskar!

KRAM!!

Channal sa...

Åhhh vad kul Lotta! Jag vill också ha en riktig fin kamera! Önskar mig den när jag fyller år om 11 månader! Eller som julklapp!

Ska bli spännande att få se dina bilder med din Canon G12!

KRAM!!

Karla sa...

Åh...spetsklänningen : I love it!
Karla.

Channal sa...

❤-TACK! Visst är den fin! Tycker så mkt om den! KRAM!