onsdag 13 juni 2012

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

En dagens...


 Ett roligt armband skapat av en lokal kreaktör - Lotta Design!
 På tomten är det fullt med smultron. Teddy blev alldeles vild när jag plockade dem. 
Han slickade sig om munnen och bara slukade dem, han älskar smultron precis som jag!
Snälla, snälla bara en till!
  • Duk Karin Larsson Hemtex
  • Rosa glas Iittala
  • Skjortklänning Bondelid
  • Linne Esprit
  • Jeans Yanük
  • Loafers Esprit
Även denna dag har varit en bra dag och sommaren har kommit! 
UNDERBART och jag är GLAD!
(foto av mig)

18 kommentarer:

Sahra sa...

Har du redan fått smultron? Det är ju så gott. Jag kommer få en riklig skörd i år. Både smultron och jordgubbar. Ska bli så gott så gott

Blommiga Rutan sa...

Smultron är verkligen gott! Här har dom inte kommit ännu, men blommar för fullt, lite här och där i trädgården.
Har aldrig hört om en vovve som gillar smultron! Gulligt!
Snygga kläder som vanligt, rött o vitt rutigt är en favorit!

Kram Anncathrine

Channal sa...

Fullt FULLT med smultron som växer vilt på tomten! Har lite vild naturtomt med ängsblommor och smultron! Jordgubbarna i mitt örtkryddland blir nog färdiga till midsommar! KRAM Anna

Channal sa...

Blev snopen själv att han gillade dem! Han fick bara smaka några för han är lite känslig i magen!

Tror att vi ligger lite före fast det bara skiljer oss nio mil! Både när det gäller pioner och smultron!

Rött o vitt är alltid fräscht! Tack!

KRAM!

Charlie sa ... sa...

Smultron är guld. Jag skulle ge min högra arm för en näve.

Så sommarfint ni har det och du matchar....love it!

Kram!

dianasdrömmar sa...

Härlig somrig outfit, ha en härlig torsdag kram Diana

Kakaobönan sa...

Smultron är nog det godaste jag vet! Slår tom choklad och då kan du tänka dig min kärlek till smultron :)
Vi har också en naturtomt med skogssmultron (de är så mycket godare än de odlade). Längtar till jag får plocka de första och trä på strå. Bara blommor än...

Du ser så sommarfräsch ut! Jättefint armband!

Ha det bäst! // Kram

Rosor och Pioner sa...

Instämmer faktiskt i att smultron är ett strå vassare än jordgubbar. Ännu har vi inga smultron att plocka här, dröjer nog någon vecka till.
Jättesnygga kläder och skjortklänningen...åååååh vill ha, så snygg.
Ha en lika fin dag idag
Kram Susanne

Annika sa...

SNYGGA ANNA!!
DAMN vad snygg du är! Gillar verkligen din stil!
Smultron...oooo herregud vad gott. Jag har aldrig sett smultron här i USA. Det är nog bland det godaste jag vet!
MUMS!!
Kramar till dig!!

Channal sa...

Overmatching! ;-))

Smultron smakar nog bara bäst! KRAM!

Channal sa...

Tack! Detsamma till dig Diana! KRAM!

Channal sa...

Visst är det godast! Tänk att ni bara 9 mil norr över ligger senare än här!

Hade det bäst du också! KRAM!

Channal sa...

mmmmm... smultron o mjölk! Men jordgubbar är gott också!

Tack, Visst är den fin! Köpt på MQ!

Bra dag till dig med! KRAM!

Channal sa...

Haha tack vad gullig du är! Du får lägga upp lite outfits på dig med! Det är kul :-D

Smultron borde finnas i USA. Kanske i Canada! Absolut det godaste!
KRAM!

Anneli Stålberg sa...

Åh vad jag blir glad av ditt inlägg! Härligt med smultron. Tack för ditt underbara pep hos mig nu när orken inte riktigt räckt till. Det betyder så otroligt mycket.
Kramar!

Channal sa...

Smultron, Teddy och rött gör mig glad! Känns bra att jag kan dela med mig av det!
Du kommer att fixa det här Anneli! KRAMAR!!

Allt och/eller Inget sa...

Ååå smultron! Vilka härliga bilder!

Kram och trevlig helg!
Linda

Channal sa...

Trevlig helg till dig med Linda! KRAM!