söndag 17 juni 2012

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

Hej vänner! Det är snart dags för mig att sova... kudden ropar mitt namn! Bjuder bara på en dagens Anna! Vill tipsa om den här fina tunna bylsiga jumpern! Den finns även i svart och jeansblått! Hittade den på Vero Moda för bara 160:-! Ett fynd och så användbar nu i sommar! 

  • Vit jumper - Vero Moda
  • Vitt linne - Esprit
  • Stretch på längden och tvären! - Levis Denim Curve
  • Jeansblå ballerinas med blå kristaller - Caprice
  • Bakom örat - Elizabeth Ardens Cherry Blossom
(foto av mig)

8 kommentarer:

Blommiga Rutan sa...

Det var en jättesnygg jumper!
Ska nog kika in på Vera Moda idag och se om den finns kvar, brukar inte gå in där, tycker aldrig att jag hittar något där, men den var ju som sagt jätttesnygg.

Kram Anncathrine

Channal sa...

Precis dina ord som du skriver skrev jag i mitt inlägg först, att jag brukar aldrig gå in där! Men så raderade jag bort det! Haha lite komiskt! Affären är nyrenoverad, fått ett lyft! Såg så fräsch ut så jag tittade in där! De hade många fina toppar faktiskt! Värt ett besök! Hoppas jumpern är lika fin efter en tvätt bara! KRAM!

Kakaobönan sa...

Ser jättefin ut. Vill jag också ha!!

Har ännu inte provat Sigrid-tårtan. Måste nog försöka ge mig på den vid tillfälle. Midsommar hade ju varit perfekt men vi kommer inte vara hemma så jag får se vad kära Kusin-Vitamin planerat för smarrig sommarefterrätt...

Fortsätt att kalasa och ha det bra du! (själv sitter jag på jobbet...)

Kram

Channal sa...

Känns som ett evigt sommarkalasande just nu! Fast det gör ju inget! Ha en bra dag på jobbet Pia, vädret är trist utanför iallafall! KRAM!

Rosor och Pioner sa...

Vilken snygg jumper och vilka snygga skor!!
Skall skicka dottern till Vero Moda å leta ...bums.
Kram Kram

Channal sa...

Tack!
Tur vi har våra döttrar du o jag =)
KRAM!

Annika sa...

LIKA snyggt som alltid. Gillar tröjan, den ska jag kolla in då jag kommer hem.
Kram!!

Lena/isklockan sa...

Jätte snygg!!

Kram