onsdag 13 juni 2012

igår...

  • Skjutsade Lotta till skolan.
  • Fick ett gulligt sms av mannen att han ville ta en FIKA med mig på hans jobb. Blev jätteglad! Så då åkte jag dit, och det blev en lunchfika!
  • Strosade lite på stan och fotograferade... 
Bilder från Industrilandskapet mitt i Norrköping City!
  • Hämtade Ida och hon följde med mig hem!
  • Vi hade premiär med färskpotatis, matjesill, gräslök och gräddfil på balkongen!
  • Var på jobbet ett par timmar...
  • Fick finbesök av min barndomsvän Annika. Det blev en FIKA på jordgubbar, glass och chokladbollar på trädäcket. Chokladbollarna hade Ida och Lottade gjort!
  • Skjutsade hem Ida vid 22.00...
  • Kom hem och somnade på bumsen!
(foto av mig)

4 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

En riktigt lyckad dag med andra ord.

Önskar dig en lika fin dag i morgon.
Kram Susanne

Channal sa...

Två bra dagar med STOR sol! Lyckade dagar! Hoppas du fick detsamma! KRAM!

Annika sa...

TREVLIGT!
Fina Bilder också.
OCH Annikas kofta är SKIIIITSNYGG!!!
Kram!!

Channal sa...

Tack! Koftan är en poncho o min :-))

Hon frös så jag plockade fram den ur garderoben! By Ti Mo!

KRAM!