måndag 12 juni 2023

Sommaravslutning i vårt sommarbo☀️🌝


Kära vänner! Här är gott att vara tillsammans med mitt fina damgäng...
Annika, Carina, Cecilia, Indira och Berit vid vårt sommarbo. Det var bara Rebecca som saknades.




Jag har kommit lite i otakt med mina inlägg. Det här är bilder från den 1 juni. 
Men vad gör väl det! Jag vill visa vilka fina väninnor jag har och vilken ljuvlig kväll vi fick!
De hade ordnat och fixat med allt till vår sommaravslutning.
En underbar kväll och vi satt där ända till klockan tio på kvällen.



Tack, tack för bästa samvaron... finaste ni!


De ljusa svala kvällarna är fantastiskt underbara...



En stor kontrast till de mörka varma kvällarna på Kreta. Men båda har sin tjusning.



När det var dags att gå hem såg Berit 60-skylten och tyckte att den var en perfekt match till mig!
Hahahaha... är jag verkligen 60 år?!! Jo Anna, så är det! OK! Jag gillar't! Jag är så tacksam


Efter en jättetrevlig kväll hade jag svårt att somna... och fullmånen lyste in i sovrummet.


En bred silvergata på Bråviken... I'm truly blessed!
Idag har jag fått min första strålningsdos och det gick bra.
Men resan är och har varit tuff. Jag är så tacksam för allt och min familj som jag har omkring mig.
En mur av kärlek och stöd! Det har hjälpt mig att hålla mig pigg och humöret på topp.


Jag äter antihormoner som ger mig jobbiga biverkningar med det syns inte på utsidan.
Och jag har alltid varit sådan som svarar att jag mår bra när någon frågar hur jag mår. 



Kvällens soundtrack...


Allt ljus på dig min kära läsare och njut av varje andetag!
Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vänner är så betydelsefulla!

Skylten var ju verkligen pricken över i:et. Så kul :D!

Jag önskar dig styrka i dina behandlingar och man får faktiskt säga att man mår "sådär" (eller dåligt) i din situation... Kram, Annika

Anonym sa...

Hej Annika! Tack! Vet, jag måste bli bättre på att säga att jag inte alltid mår så bra. Vänner betyder mkt. Både här och irl! KRAM

Mamma C sa...

Vänner är något som man ska vara rädd om.
Och jag hoppas nu att din behandling blir så skonsam som den bara kan bli och biverkningarna så små som möjligt.
Kram Carin

Ninnie sa...

Vilken härlig sommarkväll ni fick! Ert sommarbo är som ett paradis!
Och vilken stor rikedom att ha så många vänner!

Du strålar ju Anna, så neej, det syns inte utanpå vad du går igenom.
Jag är likadan med det där att inte vilja belasta andra med hur man egentligen mår...Det är svårt!

Skickar styrkekramar till dej!
❤️🌼❤️

Anonym sa...

Hej Carin! Tack! Det kommer gå bra. Jag tar en dag i taget. KRAM

Anonym sa...

Hej Ninnie! Tack! Vi borde bli bättre på det, att visa hur vi mår. Men för mig sitter det i ryggmärgen att le! Precis som mina föräldrar. De klagade aldrig!

KRAM

Monica sa...

Då har du fått den första i alla fall och jag hoppas det går bra med dem alla. Det tror jag och du får ta hand om dig och vila från det sedan när du kan.
Du är jättefin på fotona och en fin jeansjacka är verkligen fint när det är somrigt och man fått lite fin färg. Något speciellt med det tycker jag som har en toppenfin jacka också och använt nu🙂

Anonym sa...

Hej Monica! Tack, det kommer gå bra! Jeansjackan är en klassiker och visst är det alltid snyggt! KRAM