torsdag 20 april 2023

Idag är det ingen vanlig dag...


För idag är det älsklingens födelsedag...

Puss o Grattis! Älskar dig!

Att vi har varandra är exklusivt... jag ser det som ett privilegium.


Min födelsedagspresent till maken blev en överraskningstur med bilen och god mat.





Strömmingsflundra med potatismos och rårörda lingon vid havet. 
På Restaurang Sailor som ligger längs vågpiren i Oxelösunds Fiskehamn. 
Ljuvligt väder att sitta ute och äta i... +15°





Kaffe och bakelse blev det hemma hos våra vänner Monica och Janne som bor vid kanalen i Oxelösund.


Jag hade ringt innan och bestämt besöket med Monica. Maken blev överraskad och superglad för allt.
Monica och han var kollegor under många år... så det blev lyckat! Kul!




Nu till kvällen slängde jag ihop en smarrig räkmacka till en kopp te... ett nöjt födelsedagsbarn.



Ännu ett grattis till mannen i mitt liv... pusspuss älskar dig! 

Kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig)  

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig födelsedag din man fick!
Bra planerat av dig med toppenväder och allt :).
Kram, Annika

Mamma C sa...

Åhh, vilken fin present din man fick.
Kram Carin

Channal sa...

Tack Annika! Ja, det blev en lyckad dag, en fin födelsedag för maken. KRAM

Channal sa...

Tack Carin! Ja, han är nöjd och glad för dagen! KRAM

Annika sa...

Grattis till Lasse!!
Vilken fin dag han fick av dig. SÅ god mat och sedan att träffa gamla vänner!
Bästa vädret därtill. Underbart.
Kramar!

Monica sa...

Vilket härligt födelsedagsväder med härlig mat och gott fika. En underbart fin dag idag.

Anonym sa...

Tack Annika! Det blev verkligen en lyckad dag som uppskattades! KRAM

Anonym sa...

Tack Monica! Visst blev det! Och varmare kommer det bli, så härligt! KRAM