söndag 27 november 2011

1:a advent♥

Idag är första ljuset tänt och vi har varit på adventskalas! Söta kusin Emmy fyller 19 år! Oj, oj vad åren går... snart blir den yngsta kusinen, som är min Lotta 17 år! Det bjöds på massor av smarriga delikatesser... jag är fortfarande mätt fast det var på eftermiddagen vi var där och mumsade, åt och drack. Min svägerska hon är så duktig på att få till det där lilla extra, hon imponerar alltid på mig! Sen ger hon mig så många nya roliga idéer. Ja, hon har alltid varit en inspirationskälla för mig! Så mycket gott... en supermysig 1:a advent!
Hoppas din dag också har varit mysig och rofylld!
♥♥♥♥
  • Älskar de vita panelgardinerna som jag har i köket. De är från Himla och i linne med vävda ränder. Har ett par lika dana i rött som jag hänger upp lite närmare jul.
  • Mannen hittade en rolig blomma som jag har i köksfönstret. Jag trodde det var en azalea. Kan du gissa vad det är för en blomma? Jo, det är en julstjärna som ser ut som en ros! Jätteläcker! Tack älskling, pusspuss!
  • Jobb framför pc'n (jour men en lugn helg)... och jag har satt upp en ny hissgardin i arbetsrummet. Även den är från Himla och i linne! Smart uppsättning med kardborre. Fint med en stjärna på fot i fönstret och bredvid den en stor vit julstjärna.
  • Själv är jag helt i Odd Molly idag
{foton av mig
}

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser så mysigt och hemtrevligt ut och du är snyggo som vanligt!

Ha en skön vecka!

Kram Pia

Channal sa...

Mysigt var det... och jag är en linslus =)

Du ska ha en skön vecka du med Pia!

Kram Anna