måndag 21 november 2011

Förkylningsmåndag!

Blev väckt av en Hej Då-puss av mannen innan han for till jobbet... jag kände ont-ont i hals, öron och bröst... och det regnade och var kolsvart ute också! Ogillar rått förkylningsväder!! Drog täcket över huvudet och sov vidare till kl.08.00 när Lotta ville ha frukost! Var på VC vid 10.15 och tog lite prover, efter det besökte jag Ica Delfinen och köpte Blossas goda glögg och Annas pepparkakor. Just nu går jag på Alvedon, Ipren, varmt te med honung, pepparkakor, värmeljus och min varma laptop i knät! Brrrrr... får kurera mig så jag snart blir bra! Jag som hade tänkt köpa massor av vita blommor idag... göra adventsfint hemma med julrosor, julstjärnor, amaryllisar, novemberkaktusar och hyacinter... och allt i VITT! Får fixa det senare i veckan istället. Orkar inte ens byta till de vita panelgardinerna i köket... det är ju faktiskt redan 1:a advent på söndag! Men jag måste försöka plugga lite i alla fall! Nu ska jag ta lite Blossas saftglögg! Önskar dig en bra start på veckan!

Gråvita skyar... tandläkarväder!



{foton av mig
}
dagens soundtrack...

4 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Inget kul att vara hängig och sjuk.

Skickar lite krya må dig kramar.

Channal sa...

Tack söta du! Kram

Anonym sa...

Du hade såklart redan spanat in Ralph Lauren klänningen. Jag var på väg att skicka dig en uppmuntrings-krya-på-dig-bild. Klänningen är to die for. De är så snygga. Miljön. Fotot. OMG! Kram/S

Channal sa...

Ah gulligt av dig! Visst är den bara helt underbar! Fotografierna är LYSANDE!

Kram kram...