torsdag 17 november 2011

Känner mig lycklig...

Ja, om 18 månader blir jag 50 år! Fatta, 50 ÅR!! Jag fattar noll! Men det känns helt ok och lite kul faktiskt! Våra barn är stora... bara min yngsta som snart blir 17 bor hemma. Jag jobbar halvtid och pluggar på halvfart. Nuförtiden har jag så mycket egentid och det är så skönt & lyxigt! Jag och mannen har mycket tid tillsammans... vi har mer tid till våra intressen! Vi ska börja träna tillsammans igen och vi reser en hel del till varmare klimat och till storstadspuls! Det är en bra tid, och att göra saker tillsammans ger en lång och lycklig framtid! Jag känner mig energisk och initiativrik! I mitt horoskop står det att jag utstrålar värme och positivitet =) ! Det är en viktig påverkan på min relation och alla mina nära & kära!
Fatta hur mycket jag älskar den här mannen!

{foto på min grekiska Gud, taget av mig på Naxos-2011
}

Kolla in det här klippet... precis min filosofi! Vem bryr sig om hur kaviartuben kläms eller hur en man skvätter ner när han borstar tänderna?! Det ÄR en världslig sak! Jag väljer att vara lycklig!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättebra klipp. Så sant. Varför ödsla tid och energi på negativa saker. Kram/S

Channal sa...

Absolut! Det misstaget har jag redan gjort en gång o aldrig mer! Kram Anna

Anonym sa...

Det gör inte vi heller i vårt förhållande, kanske delvis därför det hållit i så många år. Tjaffsar om skitsaker alltså...

Tror det som står i ditt horoskop stämmer till 100% in på dig, du utstrålar värme och positivitet!

Ha en härlig fredag!

Kram Pia

Paula´z Diarie sa...

Vad härligt!

Ha en härlig fredag!
Kramar

Channal sa...

Härlig fredag till er med! Kram Anna

Anneli Stålberg sa...

Jag vill definitivt vara lycklig! :)
Ha en riktigt skön helg!
Kram!