måndag 14 november 2011

Solnedgång från mitt köksfönster...

hemma hos mig vid 16.30 när jag stod vid spisen och lagade mat...
{foto av mig
}
Red sky at night, sailor's delight...
Red sky at morning, sailor's take warning!

Visst är det fantastiskt med TV4- och SvtPlay? Om jag missar något på TV så kan jag titta på det när det passar mig! Fredag, lördag och söndag var det full rulle hos oss! Blev inget sittande framför TV'n! Idag på min lediga dag har jag pluggat och varvat lite med att titta på delar av "Så mycket bättre" och "Idol 2011". Självklart låg "Downton Abbey" överst på listan och jag njöt i en hel timme! Den serien har allt... miljön, kläderna, dialogerna, karaktärerna... ja, hela dramat! "Skavlan" var riktigt bra också... gillade alla gästerna! En färgstark och spännande kompott! Björn Ferry är ögongodis, helt i min smak och Melissas toner berör!

{collage av mig
}
kvällens soundtrack...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har alltid älskat Anna Mannheimer och när jag förstod att det var På Spåret Peter som hon var gift med, ja, då kunde det knappast bli bättre. A perfect match made in heaven. /S

Channal sa...

Anna M. hör till min favorit också! Ett riktigt radarpar är de två! Gillade när han kommenterade hennes sätt att glufsa i sig mat fort! =) Precis som jag, (en yrkesskada m skollunch)!