onsdag 30 november 2011

måndag tisdag...

...var jag på Linköpings universitet för mina studier. En gång i månaden är jag där, måndag till tisdag! Måndagen var sisådär... tisdagen var däremot riktigt bra! Det kändes kanon för jag vill ju ha massor av input! Att plugga på distans kräver 100% självdisciplin! Älskar effektiva dagar framför datorn när orden inte bråkar med mig, utan hamnar där jag vill!

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary


Så bjuder jag på två hallbilder från måndag och tisdag...
  • Yllekofta med luva - Odd Molly
  • Velourklänning - Odd Molly
  • Grå jeans - Esprit
  • Svarta skinnstövlar - Esprit
  • Marinblå yllekappa - Bruuns Bazaar
  • Lång stickad halsduk - Esprit
  • Svart lackväska - Esprit

Kram till alla... Anna

{foton av mig
}

2 kommentarer:

Miss Marie sa...

Gillar outfiten till vänster, riktigt färgglad och snygg! :)

Channal sa...

Tack! Färg är härligt! Kram Anna