onsdag 30 november 2011

polkagrisar...

Den här adventsstjärnan i näver har jag haft i femton år... tycker så mycket om den! Den hänger i vardagsrummet tillsammans med julrosor i prins Eugenkrukor (finns bara att köpa på Waldemarsudde). På bordet står adventsljusstaken i glas med massor av polkagrisar som mannen brukar gå och norpa av! Sen har jag köpt ett nytt te som har blivit vårat favorit-te här hemma... Polkagris-te! Jättegott! Men jag tänker inte köpa skumtomtar i polkagrissmak som har kommit i år! Nej, tack! Har en STOR box med skumma orginaltomtar!

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

  1. Liten söt fuskpäls likt en chinchilla som är världens lenaste, finaste och dyraste päls! Men min kostade 500:- på MQ
  2. Grå jeans - Esprit
  3. Svarta skinnstövlar - Esprit

Kram till alla... Anna

{foton av mig
}

Inga kommentarer: