måndag 28 november 2011

Solig start på veckan!

Efter en härlig helg startar jag veckan med Linköpings universitet måndag och tisdag! På onsdag är jag ledig, då ska jag träffa min Ida som också är ledig! Blir att göra stan och inhandla de sista julklapparna... kul! På torsdag och fredag är det jobbardagar! Veckorna rullar på i ett fasligt tempo... ja, tiden går sannerligen fort! Det bästa med att blogga det är att kunna gå tillbaks och minnas och titta på gamla inlägg... den 28 november 2010 var det 1:advent, massor av snö och -10 grader. Idag är det +10 grader och grönt! Du kan se inlägget den 28 november 2010 HÄR!
Min morgon när jag drog upp rullgardinen...
SOLEN Skiner in från alla håll... underbart! Fast ALLT damm syns!
Skönt att Rut kommer i veckan men vart tog Berit vägen?
Jag är så GLAD för min nya fina röda julstjärna som ser ut som en ros... lovely!
Jag börjar inte förrän kl 13.00 idag!


{foton av mig
}
ps.1 Rut = Min städhjälp ds.
ps.2 Berit = Orkanen som härjade i Halland och Skåne! ds.

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Det är verkligen härligt med advent och skönt att det är sol istället för kallt och snö. Men runt julafton vill jag nog ha lite snö i några dagar i alla fall. Annars är jag nog fortfarande rätt mätt på snö, efter två extremt kalla och snörika vintrar :)
Kram!

Channal sa...

För mig får det gärna vara en mild vinter! Skönt att slippa frys o extremt höga elräkningar! Men snö runt jul är vackert! Kram Anna