torsdag 3 november 2011

Antibes Cote D´Azure hösten 2011

Dag Fyra♥






Sista dagen blev en lugn dag...
Supersnälla Johanna gjorde världens godaste havregrynsgröt till mig varje morgon! Hon skämde verkligen bort mig, så gulligt! Gröten smakar inte lika gott här hemma! Hon kokade gröten tillsammans med banan, gojiabär och pepparkakskrydda! Sen toppade hon den med söta clementiner, Mums! Måste handla hem ingredienserna! Och tänk vilken tur vi alltid har med vädret när vi är där! Sedan igår har det blivit regnrusk och höst nere på Rivieran!




Jaha, så var vi hemma på svensk mark igen... jag körde bilen hem och det gick bra! En timma i bilkö i Stockholm fick mig att relaxa och lyssna på skön musik, mannen sov gott bredvid! När jag kom hem slängde jag mig på Svtplay och tittade på första avsnittet av Downton Abbey säsong2! Bara älskar den serien!! Så mycket bättre tittade vi på nere i Antibes! Lovely

Nu när vi har varit hemma (mannen är också ledig denna vecka) känns det som om vi har varit lediga i evigheter! Varje morgon känns som lördag! Men det är ju bara torsdag idag! Vi njuter!

{foton av mig}

2 kommentarer:

Miss Marie sa...

Vad härligt det låter! :)

Channal sa...

Ja, det är härligt med ett break på hösten!